lördag 26 mars 2011

Tävling...





Nu va det på tok för länge sen jag hade en tävling här i bloggen, så nu är det dags!

Vad passar inte bättre än att lotta ut en baggy vårmössa nu när våren är på ingång... Vinnaren får själv bestämma tyg (av dom jag har hemma) och storlek.


För att vara med i tävlingen och få en lott behöver du bara kommentera här.

Vill du få ytterligare 2 lotter kan du göra ett inlägg i din egen blogg och tipsa om tävlingen eller skriva i loggen på facebook och självklart länka till min blogg och tävlingen.


Tävlingen pågår till den 3 april kl 20:00.
Lycka till!!

32 kommentarer:

  1. Jenny/Lillamy2326 mars 2011 kl. 05:16

    Wiieee klart jag vill va me :D så en lott till mig, då jag inte får igång min blogg jag har :S

    Jenny/LillaMy23

    SvaraRadera
  2. självklart att jag åxå vill vara med å tävla...Inte för att jag brukar ha så tur med tävlingar, men =) /åsa a

    SvaraRadera
  3. Har även länkat dig på FB, så andra får se dina fina kläder =) /åsa a

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med och tävla så klart :D också länkar jag på FB !

    SvaraRadera
  5. önska mig också en sån fin mössa

    SvaraRadera
  6. Jag är med, länkar i bloggen!

    /Lisa

    SvaraRadera
  7. Hittade till din blogg av en slump idag. Såklart jag vill vara med å tävla om en fin mössa. En lott för mig. Nu ska jag spana runt på dina alster.
    miros79[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vinna en mössa ala-Emma :-)

    Hoppas ni har det bra!

    Kram från oss i bergen!

    SvaraRadera
  9. Självklart vill jag vinna en fin mössa till lillkillen=) Tipsar om din tävling i min blogg!

    /Anna

    SvaraRadera
  10. Jag vill såklart vara med och hoppas att jag har turen på min sida denna gång.

    SvaraRadera
  11. jag vill gärna ha en chans att vinna.

    SvaraRadera
  12. Jag vill såklart oxå vara med! ÄLSKAR dina mössor! Länkar även från bloggen =)!

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med!! Så fina mössor!
    Länkar på facebook och bloggen!

    SvaraRadera
  14. Jag vill också vara med och tävla :-) Jag älskar dina mössor som du vet! Kram

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med och tävla! Länkar i min blogg. Fick inte till bilden, den var för stor. Men länken är där. :)

    SvaraRadera
  16. Jättefin mössa... Självklart vill jag vara med i den här tävlingen :)

    SvaraRadera
  17. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om en sån fin mössa :-)

    SvaraRadera
  18. jag vill också vara med och tävla, nog för att jag aldrig vinner, men någon gång kanske;)

    jaja. kram på dig.//Linn Dahlbäck

    SvaraRadera
  19. Jannike Jonsson31 mars 2011 kl. 22:48

    Hej!
    Jag vill vara med i tävlingen! Länkar från facebook!

    SvaraRadera
  20. Jag är med!
    länkar både från min blogg och facebook

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med och tävla!:)
    Länkar på facebook och bloggen

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna tävla om en mössa, och jag tipsar även om tävlingen på min dotters blogg eftersom jag inte har nån egen. ;-)

    Camilla_m_3 från Babyboom

    SvaraRadera
  23. Jag med!!!!!!!! Och länkar på fb P=)

    /smulis

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med och tävla
    Simba från Babyboom

    SvaraRadera
  25. Vill gärna vinna!! Har lagt in adresen på Facebook åxå!!!

    SvaraRadera
  26. Det skulle vara jätteroligt att få vara med och tävla om en mössa som kan pryda lillprinsens huvud nu i vår.

    SvaraRadera
  27. Jag vill också vara med :) LEia behöver en ny och snygg mössa :D

    SvaraRadera
  28. Ja vill gärna vinna :)

    Lägger in länk i min blogg.

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med och tävla. Jag och min son har en mössa av ditt märke men min sambo vart utan. Bloggar inte.. jenny.boliden@live.se

    SvaraRadera
  30. Jag vill självklart vara med och tävla :)
    Länkar på min Facebook!
    (Petra.Jakobsson@spray.se)

    SvaraRadera
  31. Snygga mössor, vill ha :)
    Länkar på facebook oxo
    (trippelmamma@gmail.com)

    SvaraRadera
  32. Jag vinner aldrig =) Men jag är med!

    /Therese

    SvaraRadera