fredag 15 oktober 2010


Det har varit lite tyst från mig, men det betyder inte att det inte blivit nåt sytt, hellre tvärtom. Har sytt så ofta att jag inte hunnit uppdatera bloggen :-)

Ett helt gäng med dregglisar har det blivit. Äntligen har jag fått till en mönster som jag är nöjd med. Har försökt med ett mönster med runda avslut istället, men det har inte gått, för då har det blivit hoppstygn hurän jag försökt...så jag gav upp till slut :-)

Hur gör ni andra för att göra runt där istället för spetsigt??



5 kommentarer:

  1. Påminner mig om en skål med godis! Härliga färger!!

    SvaraRadera
  2. Kul att ha hittat till din blogg! Vad mycket fint du syr!
    Snyggt dregglis-mönster du har fått till!

    SvaraRadera
  3. Vad fina... vad tar du betalt för såna? :)

    SvaraRadera
  4. Jag fick tipset om att ha full fart och inte så hårt pressfotstryck. FIck nys om din sida via min svägerska- Linda som bor med min bror Jörgen och två barn N o K.

    SvaraRadera