tisdag 23 februari 2010

Äntligen.

Nu har jag fått tag på tvillingnålen så nu har jag äntligen kunnat avsluta lite projekt :-)



Här har dotterns docka fått sig en ny retro singoallatunika... Visar det sig att bäbisen i magen är en flicka tror jag att hon får den istället, men än så länge så får den sitta på dockan i alla fall :-)


Mönster: Eget

Material: Gammalt påslakan


Sen så har det även blivit ännu fler singoallatuniker :-) Får se om dessa åker ut på tradera. Tanken va från början att den gröna skulle bli till A, men tyckte att den blev liiiiite för liten, så då är det bättre att sälja den här och sy en ny till henne ;-)

Mönster: Eget

Material: Interlock från Mjuka Tyger och Jofotex

Kul att så många hittat hit till min blogg :-) Ser att det bara blir fler och fler läsare för varje dag som går. Toppen :-)

1 kommentar:

  1. Det behöver inte vara exakt som den, men jag är ute efter en helsvart!
    Men du kan väl fundera lite över pris och så isf och så återkommer du när du vet? :)

    Jag säljer möbler!
    Först och främst de som var i vardagsrummet innan men sedan även sånt som vi har satt i garaget/förrådet när vi har köpt något nytt.
    Idag sålde jag även våran chiliserie!

    SvaraRadera